Sparta is altijd volop in beweging, letterlijk én figuurlijk! Daarom zoeken we regelmatig nieuwe collega’s die ervoor zorgen dat Sparta een toonaangevende speler blijft op de internationale fietsenmarkt.


Maak gebruik van het sollicitatieformulier om een open sollicitatie te sturen of kijk hier voor de openstaande vacatures. Wie weet word jij dan onze nieuwe collega! Voor vacatures bij onze zusterbedrijven kun je ook nog kijken op de vacaturepagina's van Accell Nederland en Accell IT Services.


Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Adviseur winkelinrichting Juncker Bike Parts (m/v) | 22-03-2018

Accell Group N.V. is een sterke, ambitieuze organisatie en richt zich internationaal op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen & accessoires. De onderneming heeft marktleidende posities in Nederland, België, Duitsland, Italië, Frankrijk, Finland, Turkije, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. In Europa is Accell Group marktleider in fietsen gemeten in omzet.

Accell Nederland B.V. maakt onderdeel uit van Accell Group N.V. en is gevestigd in Apeldoorn en Heerenveen. Accell Nederland B.V. ontwikkelt, produceert en vermarkt fietsen en onderdelen onder de merknamen Batavus/Juncker Bike Parts/Koga/Loekie/Sparta/Van Nicholas en XLC.

Juncker Bike Parts is een van de grootste distributeurs van fietsonderdelen & accessoires in de Benelux. Vanuit ons centrale magazijn in Apeldoorn leveren wij aan tweewielerzaken in Nederland, België en Luxemburg.

Wegens vertrek van één van onze medewerkers is een vacature ontstaan op de afdeling Verkoop Binnendienst (Juncker Bike Parts) in Apeldoorn en zijn wij op zoek naar een

ADVISEUR WINKELKINRICHTING JBP (M/V)
(40 uur, standplaats Apeldoorn)

Algemeen
De Adviseur Winkelinrichting adviseert over, werkt uit en realiseert maatwerk advies voor inrichting van tweewielerwinkels en -werkplaatsen ter ondersteuning van de realisatie van commerciële doelstellingen van de onderneming en klanten.

Vragen en opdrachten komen via Verkoop Buitendienst, Verkoop Binnendienst, Directie en bestaande of nieuwe klanten rechtstreeks. Je werkt daarbij binnen een enthousiast team van 3 medewerkers (collega Adviseur Winkelinrichting en Sales Promotors) en je rapporteert rechtstreeks aan de Commercieel Directeur JBP.

Wat zijn je werkzaamheden?
Winkel- en werkplaats-inrichtingsprojecten:

  • Voeren van intake gesprekken met (potentiële) klanten en adviseren van klanten met betrekking tot mogelijkheden voor winkelinrichting, assortiment, schappenplan en routing in de winkel;
  • Inmeten van ruimtes om een offerte en plattegrond op te stellen;
  • (Laten) vervaardigen van 3D tekening voor een winkel of werkplaatsproject;
  • Offertes samenstellen, bespreken en indien nodig uitonderhandelen met de (potentiële) klant;
  • Na akkoord bestellen van producten die nodig zijn voor de inrichting (intern en extern);
  • Aansturen van en samenwerken met externe leveranciers (werkbankleveranciers, interieurbouwers, aannemers) tijdens  het offerteproces en de realisatie van projecten;
  • Informeren van Commerciële Buitendienst over potentiële mogelijkheden;
  • Inrichten van winkels en werkplaatsen;
  • Evalueren van het project met de klant en actie ondernemen op eventuele verbeterpunten.


Beurzen

  • Ontwerpen van beursstands in samenspraak met collega’s van de afdeling Marketing JBP;
  • Beursmeters ontwerpen en deze opbouwen op zodanige wijze dat dit bijdraagt aan de acquisitie van nieuwe projecten;
  • Alle voor beurzen benodigde producten bestellen, laten rapen, controleren, opnieuw verpakken en op pallets klaarzetten voor vervoer en organiseren van vervoer;
  • Maken van op- en afbouwschema voor beurs en feitelijk uitvoeren;
  • Standbemanning: informatie en advies geven aan potentiele klanten;
  • Opruimen van gebruikt beursmateriaal en controleren van producten voordat ze retour voorraad gaan;
  • Opvolgen van klantaanvragen op zodanige wijze dat hier nieuwe projecten uit voortkomen.


Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het verkopen en realiseren van winkel- en werkplaats-inrichtingsprojecten in Nederland en België;
  • Een tijdige rapportage aan leidinggevende;
  • Tijdige en juiste informatievoorziening intern en extern;
  • Het toezien op en handhaven van toepassing zijnde procedures, bedrijfsregels, richtlijnen, wet- en regelgeving, normen en standaarden, veiligheid-, kwaliteits-, en milieuvoorschriften voor zover voor de functie van toepassing.


Wat zoeken wij?
Een dynamische vrouw of man die affiniteit heeft met de fietsenbranche en die:

  • Een afgeronde MBO opleiding heeft;
  • Vlot de Duitse en Engelse taal spreekt (Frans is een pré);
  • Ervaring heeft in op- en afbouwschema’s voor beurzen en de uitvoering er van;
  • Bij voorkeur 2-3 jaar ervaring met winkel- en werkplaats-inrichtingsprojecten;
  • Ervaring heeft en kennis van het werken op projectbasis;
  • Het Microsoft Office pakket (Word, Excel) goed beheerst
  • Klant- en servicegericht en vriendelijk is;
  • Geen 9-5 mentaliteit;
  • Administratief nauwkeurig;

Wat bieden wij?
Een afwisselende en dynamische buitendienstfunctie bij een van de grootste distributeurs in de Benelux van winkel- en werkplaatsinrichtingen.

Ben jij onze nieuwe collega?
Herken jij jezelf in dit profiel en ben je bereid veel productkennis op te doen in een korte tijd? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Je kunt je sollicitatie met CV mailen aan sollicitatie@accell.nl. Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Bert van Engelen via tel.nr. 06-10919317.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.