Over Accell
Onze missie is: 'great bikes win great likes’. Niets inspireert en motiveert ons meer dan tevreden consumenten en dealers. En dat begint allemaal bij een ultieme focus op klanttevredenheid. Klanten mogen verwachten dat we ze iets extra's bieden, dat we klachten snel oplossen, loyaliteit belonen en ze blijven verrassen. In alle fasen van de customer journey sluiten we aan bij wat de consument wil, waarbij onze dealers nauw worden betrokken.

Accell Benelux maakt onderdeel uit van Accell Group N.V. en is gevestigd in Apeldoorn en Heerenveen. Accell Benelux B.V. ontwikkelt, produceert en vermarkt fietsen en onderdelen onder de merknamen Haibike, Koga, Batavus, Sparta, Winora, Raleigh, Lapierre, DiamondBack, Ghost, XLC en Babboe. De organisatie speelt sterk in op de veranderende consumentenmarkt door een breed en modern assortiment en een voor de branche opvallende marktbewerking, zowel richting het dealernetwerk als de consument. Het grootste deel van de afzet vindt plaats via de professionele vakhandel.

Ter uitbereiding van ons team ter voorbereiding op het hoogseizoen zijn wij bij de afdeling dealersupport locatie Heerenveen op korte termijn op zoek naar een:

Commercieel Medewerker Binnendienst Benelux (m/v)
(32 – 40 uur)

Als commercieel medewerker binnendienst Benelux adviseer je klanten (dealers) over producten (fietsen, bedrijfsfietsen of projectfietsen, modellen en alternatieven, levertijden, marketingacties en prijzen) en eventuele collectie opbouw op grond van beschikbare historische gegevens. Deze werkzaamheden voer je voornamelijk uit aan de telefoon. Je werkt daarbij binnen een team van in totaal 15 medewerkers en je rapporteert aan de teamleider dealersupport.

Wat doe je nu precies op een dag?
Als Commercieel Medewerker Binnendienst Benelux

  • Neem je de telefoon op met een glimlach en beantwoord je vragen van klanten. Het is hierbij je doel om klanten zo goed mogelijk te helpen.
  • Adviseer je over producten en diensten en breng je actief speciale aanbiedingen en modellen onder de aandacht bij klanten.
  • Verwerk je contracten en orders van klanten en de collega’s van de buitendienst in een geautomatiseerd systeem.
  • Beheer je de backorder voor service delen (herplannen, aanpassen en wijzigen van klantorders).
  • Realiseer je de telefonische bereikbaarheid conform vastgestelde KPI’s;
  • Verricht je diverse activiteiten gericht op klanttevredenheid en telefonische bereikbaarheid.

 

Dit breng je mee

  • Een commerciële of technische opleiding op mbo-niveau met enige jaren ervaring in een commerciële omgeving.  
  • Fietskennis.  
  • Communicatief, probleemoplossend, accuraat, initiatiefrijk, resultaatgericht en zelfstandig zijn woorden die passen bij hoe jij je functie uitoefent.
  • Goede beheersing van de Office pakketten.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré. 
  • Ervaring met ERP-systemen is een pré.

Wij bieden jou

  • Een uitdagende functie met diverse ontwikkelmogelijkheden.
  • Een toezegging voor een half jaar met mogelijkheden tot verlenging.
  • Een goede inwerkperiode met een product-specifieke training.
  • De kans om te werken binnen een internationale organisatie.
  • Een aantrekkelijk salaris en goede arbeidsvoorwaarden.
  • Een gezellig team, met een leuke positieve leidinggevende.

Interesse?
Stuur dan je motivatie en cv voor 15 maart a.s. naar sollicitatie@accell.nl. Binnen twee weken weet je of we je uitnodigen voor een gesprek. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Janine Luchtmeijer, teamleider dealersupport via: 06-500 546 36