Registreer jouw Sparta met de Fietspas

De Fietspas is hét digitale onderhoudsboekje van je fiets!

Gefeliciteerd met de aankoop van jouw Sparta! Registreer je fiets direct om van de voordelen te profiteren: Je hebt namelijk al je fietsgegevens op één plek en je krijgt standaard onderhoudsmeldingen. Ook is het nodig om je fiets te registreren zodat je eventueel aanspraak kan maken op je fabrieksgarantie*. Je nieuwe Sparta registreer je simpel en snel op mijnfiets.nl.

JE PERSOONLIJKE FIETSPAS HANGT AAN JE NIEUWE SPARTA FIETS.

WAAROM REGISTREREN MET DE FIETSPAS?

FABRIEKSGARANTIE
We raden je aan om jouw fiets te registreren op mijnfiets.nl. Door het aanmelden van je Sparta met de Fietspas is je fabrieksgarantie geregistreerd en optimaal geregeld.

OP TIJD HET JUISTE ONDERHOUD
Na registratie ontvang je op tijd alle onderhoudsmeldingen van je fiets. Regelmatige onderhoudsbeurten bij een erkende dealer zijn erg belangrijk voor de veiligheid en garantie van je Sparta.

ALLE GEGEVENS OP EEN PLEK
Zowel jij en je Sparta-dealer hebben alle gegevens over je fiets op één plek beschikbaar. De Fietspas is het digitale onderhoudsboekje van je fiets.

*Mits onderhoud uitgevoerd is volgens garantiespecificaties, kijk voor meer informatie op mijnfiets.nl/garantie
Een onderhouden fiets is altijd meer waard als je hem wilt inruilen, zorg dus goed je fiets!

Garantie

Uiteraard hoopt Sparta dat je geen aanspraak hoeft te maken op de garantie. Mocht dit toch nodig zijn, dan is je Sparta dealer de aangewezen persoon om contact mee te zoeken. Hij kent jouw fiets het beste en is het eerste aanspreekpunt voor vragen rondom garantie.

Lees hier alles over de garantievoorwaarden die van toepassing zijn op jouw (elektrische) fiets. De garantievoorwaarden worden ook altijd bij de fiets geleverd. 

Garantie
Handleidingen

Handleidingen

Hier vind je gebruikershandleidingen van diverse elektrische fietsen. Deze kun je downloaden en eventueel zelf uitprinten. In de handleiding vind je onder andere informatie over instellingen van bijvoorbeeld de trapbekrachtiging, hoe je het display kunt gebruiken, welke informatie het display kan tonen, de actieradius, het opladen van de accu, technische gegevens van je elektrische fiets, meldingen en garantiebepalingen. De handleiding wordt ook altijd bij je nieuwe fiets meegeleverd. 

Veelgestelde vragen

Veel vragen zijn al eens gesteld. Het is voor jou dan ook het snelst om daar even tussen te kijken of het antwoord van jouw vraag er misschien al tussen staat. Heb je een vraag over of een probleem met je fiets, neem dan contact op met je dealer. Hij weet het meeste over je fiets en is dus je eerste contactpersoon. 

Veelgestelde vragen

Service locator

Wanneer je een vraag hebt over (levertijden van) je fiets, kun je het beste contact opnemen met de dealer waar je jouw fiets gekocht hebt. Jouw dealer is namelijk het eerste aanspreekpunt voor vragen over bijvoorbeeld leveringstijden, garantie en service. Hij kent jouw fiets door en door, en kan dan ook het beste antwoord geven. 

Service locator
Contact opnemen

Contact opnemen

Wanneer je een vraag hebt over je fiets, over bijvoorbeeld garantie, leveringstijden en service, dan kun je het beste contact opnemen met de dealer waar jouw fiets gekocht is. De dealer is namelijk het eerste aanspreekpunt voor vragen. Wanneer je toch een vraag aan Sparta hebt, vind je misschien al snel je antwoord bij de veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met Sparta via het contactformulier.

For UK customers please contact us via e-mail using this link.
Nous aimerons demander les clients français d'envoyer un email à info@hollandbikes.com.